رفتن به بالا
تلفن : 013-33237480
سبد خرید   (0 مورد - تومان)
  • سبد خرید شما خالی است.

تولید محتوا



فرایند ایجاد اطلاعات و پیام‌هایی برای مخاطبان در یک زمینه خاص و ارائه‌ی آن از طرق مختلف چون متن، عکس، ویدیو و یا طرح های گرافیکی اطلاع رسان (اینفو گرافیک) برای وبسایت ها، شبکه های اجتماعی و یا مجلات اینترنتی و چاپی را تولید محتوا می نامند. این محتوا برای اثرگذاری و ایجاد ارزش و اهمیت در مخاطب ایجاد و تولید می‌شود؛ بنابراین موفقیت یک تولید کننده محتوا در گرو میزان اثر بخشی محتوای تولیدی وی است.
تصور دنیایی بدون واژه و خالی از محتوا، بی معنی است. فرم‌ها هر قدر هم زیبا باشند برای آراستن محتوا ایجاد شده‌اند و فرم به تنهایی فاقد و یا بهتر است بگوییم کم معنا است.
موضوع مهم اینکه فروش بدون اعتماد اتفاق نمیافتد و اعتماد نتیجه ارتباط است. تولید محتوا یک راهکار ایده آل برای ایجاد ارتباطی اولیه است. ارتباطی که زنجیره اعتماد و فروش را آغاز می‌کند.
محتوا، ارتباط می‌سازد. ارتباط، اعتماد ایجاد می‌کند و اعتماد منجر به فروش می‌شود.
تولید محتوای مرتبط و ارزشمند کار آسانی نیست و زمان و هزینه زیادی را می طلبد. اما از یاد نبرید که یک محتوای خوب منجر به این خواهد شد که مخاطب لحظه ای توقف کند، بخواند، فکر کند و به شکلی متفاوت رفتار کند.
محتوای خوب با مخاطب ارتباط برقرار کرده به نحوی که مخاطب احساس می کند با شخص او صحبت می کند تعامل برقرار کرده و به مخاطب ارزش می دهد به نحوی که مخاطب به متن و نگارنده اعتماد کرده و از مشاوره و نظراتش استفاده می کند.