رفتن به بالا
تلفن : 013-33237480
سبد خرید   (0 مورد - تومان)
  • سبد خرید شما خالی است.

اصول برند سازی


برند شما سکاندار اصلی شما در بازار است، به طورکلی نام برند اولین و مهمترین بازاریاب شماست. تقریبا در ۹۰ درصد موارد نام برند بر تمام روابط و شرایط تاثیر می گذارد. اینکه بتوانید از ابتدا شروعی خوب داشته باشید تا به قله پیروزی برسید همگی به یک قانون مهم بستگی دارد و آن نام برند شما است. پس به این نکته توجه داشته باشید که برای موفقیت ابتدا باید یک نام تجاری مناسب به همراه یک شعار خوب انتخاب کنید. چگونه یک برند بسازیم؟ پس از انتخاب نام برند ، بازاریابی جهت معرفی نام برند انجام می شود. این یک اصل اولیه است ، به این دلیل است که بسیاری از مدیران حرفه ای، در ابتدا نگاه ویژه ای برای استخدام  افراد حرفه ای به منظور معرفی برند خود دارند. افرادی که باید برای سوال ” چگونه به ساخت یک نام تجاری (برند) کمک کنیم ” پاسخ های مناسبی داشته باشند. آیا شما برای این سوال پاسخ مناسبی دارید؟ اگر ندارید این مقاله را دنبال کنید. ایجاد یک برند می تواند به شکل ها و هدف های مختلفی باشد. در اینجا می خواهیم به بحث برندسازی شخصی بپردازیم و بگوییم برندسازی شخصی ...

تبلیغات خلاقانه لگو


گروه لگو، (Lego Group) یک شرکت تولید اسباب‌ بازی در کشور دانمارک می باشد که در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع اسباب‌ بازی با برندلگو فعالیت می‌کند. شرکت لگو در سال ۱۹۳۲ توسط “اوله کیرک کریستیانسن” تاسیس شد و در طول سالها فعالیت ، هم‌ اکنون خط تولید انواع مختلف از محصولات با برند “لگو” طراحی و ساخته می‌شود. لگو برای تبلیغ محصولات خود دست به دامن تبلیغات فان و خلاقانه شده است. از آخرین تبلیغات شرکت لگو ساختن ساک های دستی با دستگیره ای خاص است. این دستگیره شبیه دستهای عروسکهای ساخته شده شرکت لگو است ، هر فردی که این ساکها را به دست بگیرید انگار دستی لگویی دارد. این طرح توسط دانش آموزان هنرهای تجسمی نیویورک آمریکا ابداع شد و در آن علاوه بر ساخت یک کیف دستی با لوگوی شرکت لگو در وسط آن دستگیره هایی با ساختار دست عروسکهای این شرکت ایجاد شد. این ساکها با این هدف ساخته شد که بتوانند برای بیننده، تعبیرگر عروسکهای شرکت لگو باشند. در یک لحظه که این ساک را در خیابان ببینید اولین چیزی که یادتان می افتد دستان عروسکهای شرکت لگو است.

تبلیغات خلاقانه تصویری


تبلیغات جزء جدا نشدنی کسب و کارهای بزرگ و کوچک است. امروزه تبلیغات یکی از موثرترین کارها، برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش است. از کسب و کارهای کوچک بگیرید تا برندهای بزرگ تجاری، سالانه بودجه ای را برای تبلیغات خود کنار می گذراند. اما تبلیغات درست و هدفمند، مخصوصا در جاهایی که رقابت زیاد است می تواند کفه ترازو را به سمت یک برند خاص برگرداند. تبلیغات درست و هدفمند فقط این نیست که کجا و در چه زمانی تبلیغ کنیم. اینکه بتوانید مخاطبان و مشتریان خود را بشناسید و با توجه به سلیقه ها و ذهن آنها تبلیغات خود را به تصویر بکشید از اهمیت ویژه ای برخوردار است. امروز می خواهیم چندین تبلیغ موثر و خلاقانه را با هم مرور کنیم که برندهای برتر انجام می دهند. تبلیغات تصویری از شماست تبلیغات چند حالت مختلف دارد، اما از متداول ترین روش های تبلیغاتی ایجاد پوستر و بنر برای تبلیغ است تا در نواحی مختلف نصب شوند. تبلیغات تصویری در عین حال که پر رونق است، پر دغدغه هم هست. چرا؟ شما باید بتوانید تمامی جمله های خود را برای تبلیغ ...

اعتماد سازی برند


داشتن اعتبار بین مخاطبان و مشتریان عامل موثر در موفقیت یک کسب و کار است. شما برای ایجاد شهرت کسب وکار خود نیاز به بدست آوردن اعتماد مردم را دارید تا با آن به خود اعتبار ببخشید. وقتی یک مشتری از محصولات و خدمات شما استفاده کند و از آن استفاده راضی باشد، این حس خوب شما را به مشتری ثابت می کند و آن مشتری شما را در اولویت استفاده قرار می دهد. همیشه باید هدف از گرفتن مشتری، فروش محصول و ارائه خدمات پس از فروش آن باشد تا بتوانید مشتری های ثابتی را برای خود نگه دارید. اگر شما خدمات خوبی را ارائه ندهید مطمئن باشید نمی توانید تجارت خود را گسترش دهید. برای بدست آوردن اعتبار برای برند خود از همان اول خدمات و محصولات با کیفیت در اختیار مشتری قرار دهید. اصل اول برندینگ اعتماد سازی برای ایجاد وفاداری است. یعنی در مرحله اول و از همه مهمتر ارائه خدمات مناسب و باکیفیت به منظور جذب مخاطبان و تبدیل به مشتریان دائمی است. این اصل را همیشه سرلوحه کار خود قرار دهید. ۱) وب سایت ، دفتر دوم شما یک ...